Afbeelding

Actief Online geeft Friesland meer nieuws uit de regio

Nieuws voor uitgevers

‘Word Pro-Actief’, zo roept Actief Media haar vele trouwe lezers op. Want onlangs lanceerde de Friese uitgever een premium lidmaatschap onder de noemer Pro-Actief. “Een extra manier om onze journalistieke producties te presenteren.”

Al bijna zestig jaar valt Weekblad Actief op de mat bij 100.000 huishoudens in Friesland. Maar stilstand is achteruitgang, weten ze ook in Burgum. “Verschillende ontwikkelingen dwingen ons om te blijven vernieuwen”, zegt directeur/uitgever Jan Auke Steegstra.

Begin dit jaar lanceerde Actief Media al een nieuw ontwerp voor de nieuwssite Actief Online. Ook de redactionele inhoud krijgt doorlopend nieuwe impulsen. Daar komt nu Pro-Actief bij, online premium-artikelen voor leden. 


Pubble heeft Actief Media bij deze ontwikkelingen op pro-actieve wijze ondersteund, zowel technisch als inhoudelijk. 

Onderscheidend

In dit artikel op Actief Online gaf directeur Shirley Bhagwat uitleg aan de lezers: “Wij werken met een team van journalisten. Weekblad Actief is altijd onderscheidend op de inhoud en vooruitstrevend met nieuwe technieken geweest. Dit willen wij zo houden. Dus zoeken wij het in een extra manier om onze journalistieke producties te presenteren, waarmee we de lezer niet minder geven, maar juist méér. Er blijft een gratis krant verschijnen, die wij iedere woensdag bij 100.000 huishoudens laten bezorgen. Daarnaast plaatsen wij op onze website extra achtergrondverhalen. De Actiefonline Premium-artikelen zijn eerder of uitsluitend beschikbaar voor leden van Actief.”


Nog meer Pubble-premium:
Slagroomtaart voor premium-lezers van de Stadskoerier