Afbeelding

Veelgestelde vragen over inloggen, we helpen u graag

Werken met Pubble

Hardnekkige cookies, vergeten wachtwoorden, een nieuw apparaat: het inloggen op een account kan nog wel eens voor een probleem zorgen. Als een lezer belt voor hulp, dan wil je als uitgever natuurlijk graag helpen. Daarom zet Pubble een aantal veelgestelde vragen, plus de antwoorden, op een rij.

Inloggen op een account is nodig bij om betaalde content te lezen via een abonnement, maar ook om nieuws of lezersfoto’s in te sturen of een activiteit aan te aanmelden. Wanneer het inloggen niet wil lukken, lukt het vaak prima om samen (telefonisch) het probleem op te lossen.

Tips
Hier enkele tips. Check eerst of de inlognaam correct is. Probeer ook helder te krijgen of het inloggen eerder wel lukte. Is misschien een verkeerd wachtwoord gebruikt? Een nieuw wachtwoord instellen lost het probleem vaak op.

Maar er kunnen ook haperingen ontstaan doordat cookies en andere dingen in het geheugen van het apparaat blijven hangen. 

Download de PDF
Hier hebben we een handige lijst met veelgestelde vragen plus de antwoorden. Pubble-uitgevers kunnen deze tekst op hun website plaatsen én bij de klantenservice gebruiken. 

Klik hier om het PDF-bestand te openen.

.