Afbeelding

10 maanden feest bij Bernheze Media

Nieuws voor uitgevers

Tien themamaanden vol acties voor lezers en adverteerders. Zo danst Bernheze Media richting twee mooie mijlpalen: het 10-jarig bestaan in oktober en de 500ste editie van DeMooiBernhezeKrant in september. 

Onder het motto “Laat je zien” nodigde Bernheze Media de ondernemers in het verspreidingsgebied begin dit jaar uit om ondanks de coronabeperkingen toch vooral naar buiten te treden. De feestacties worden zeer gewaardeerd een leveren ook nieuwe adverteerders op, zegt Rian van Schijndel. “Mensen willen er nu eenmaal graag bijhoren.” 

Zij en haar collega Heidi Verwijst zijn blij dat ze het jubileumfeest hebben doorgezet, ondanks de coronatijd. “We hadden dit al eerder bedacht en begonnen toch wel eventjes te twijfelen. Maar we zeiden uiteindelijk: we doen het gewoon. We hebben tenslotte allemaal behoefte aan iets positiefs.”  

Overstap op Pubble

Al op 1 januari van dit jaar werd het eerste cadeau uitgepakt: een gloednieuwe versie van MooiBernheze.nl, de website met nieuws en agenda, maar ook onder meer een overzicht van bedrijven en verenigingen. Deze site is het logische gevolg van de overstap op Pubble. Een overstap die goed bevalt, zo maakt Rian na de eerste vier maanden de balans op. 

500ste editie

Op deze speciale website serveert Bernheze Media elke maand de nieuwe feestelijkheden uit. In september draait het om de 500ste editie van DeMooiBernhezeKrant. Zonder al te veel te verklappen: die maand gaat een levensgrote afdruk van de voorpagina van deze editie een fotogenieke toer maken door alle kernen van de gemeente Bernheze. 

Rian van Schijndel en Heidi Verwijst van Bernheze Media